Стандарт ISO 55000

Управление на активи

Свържете се с нас

ISO 55000

Не е акредитиран
Предоставена от: LL-C (Certification) Czech Republic a.s.

ISO 55000 е международен стандарт, който обединява изискванията за управление на активи. Активът е артикул, вещ или образование с определена стойност за дадена организация. Делим ги на материални, нематериални, финансови и не финансови. Във връзка със стандарт ISO 55000  имаме в пред вид предимно материални активи.

Целта на изискванията на стандарт ISO 55000 е да се осигури или поддържа отговаряща  стойност на активите и да се минимизират рисковете свързани с тяхното управление.

Сертифициране по стандарт ISO 55000 се препоръчва за всички организации, от всякакъв мащаб  и сфера на действие, чиито компетенции включват и управление на активи.

Защо да направите сертификация при нас?

  • Нашите специалисти имат дългогодишен опит в бранша
  • Готови сме да отговорим на вашите индивидуални изисквания
  • Предлагаме коректни цени в пред вид тренда за намаляване на оперативните разходи на организациите

Какво получавате със сертификата

  • Получавате международно признат сертификат
  • Повишавате качеството на услугите си
  • Повишавате престижа и ефективността на вашата организация
  • Укрепвате устойчивостта на вашата организация
  • Гарантирате спазването на законите и разпоредбите
Свържете се с нас

Интересува ли ви сертифициране по стандарта ISO 55000, моля свържете се с нас!

Свържете се с нас

Нашите клиенти

Siemens
Purina
O2
Fujitsu
Vodafone
Apave
Česká pošta
Munai Field Service
Повече