Стандарт ISO 20000-1

Системи за управление на ИТ услуги (ITSM)

Свържете се с нас

ISO 20000

Акредитиран от: ČIA
Предоставена от: LL-C (Certification) Czech Republic a.s.

При предоставянето на услуги в областта на информационните технологии, фактори, каквито са намаляване на разходите, ефективност на процесите и способност за гъвкава реакция при случващите се промени, играят ключова роля. С тази проблематика се занимава стандартът ISO 20000-1.

Стандарт ISO 2000-1 се основава на стандарта BS 15000 и се ръководи от разпоредбите на ITIL (ИТ Инфраструктурна библиотека). Системата за управление на ИТ услуги, базирана на стандарта ISO 20000-1, ще ви позволи вашите решения за ИТ услуги да станат по-ефективни, да намалите оперативните разходи и да предотвратите неочаквани прекъсвания или загуба на данни в дългосрочен план.

Препоръчваме сертифициране според стандарта ISO 20000-1 на всички фирми, занимаващи се с предоставяне на услуги, свързани с информационни технологии.

Изисквания на стандарт ISO 20000-1

  • Осигуряване на защита на данните и достъп само на оторизирани лица
  • Осигуряване на ресурси при неочаквани прекъсвания
  • Непрекъснато подобряване на процесите
  • Планиране и завеждане на управленски услуги
  • Редовни актуализации на софтуера, хардуера и контрол на рискови дейности

Какво получавате със сертификата

  • Повишаване нивото на сигурност и защита на данните срещу загуба или злоупотреба
  • Увеличаване на собствената си конкурентоспособност
  • Намаляване на оперативните разходи (особено спестяване на време при коригиране на грешки - до 50%)
  • Възможност за предотвратяване на неочаквани прекъсвания
  • Готовност за бърза адаптация към наставащите промени и иновации в областта на ИТ
  • Рационализиране на вашите процеси в предоставянето на ИТ услуги
Свържете се с нас

Обмисляте да приложите система за управление по стандарта ISO 20000-1 във вашата фирма?

Свържете се с нас

Нашите клиенти

Siemens
Purina
O2
Fujitsu
Vodafone
Apave
Česká pošta
Munai Field Service
Повече